My Followers

February 13, 2010

Cuppies Hantaran


Cuppies fondant ni antara yang tercepat skali aku siapkan.. Ditempah oleh Kak G.. wahhhhhhh skarang ni kak g dah menjadi salah seorang regular customer aku.. tima kasih kak g atas sokonganmu itu..heheheh... 

Bila ada customer2 seperti Atifah, Kak G, Kak Su Lawyer, Meton, Auntie Che Su dan lain2 yg tak tersebut nama tu.. aku rasa lebih semangat untuk terus maju dlm bidang ni... Walaupun kekadang rasa mcm tak cukup masa tapi aku tetap bersyukur atas limpahan rezeki dari Allah swt untuk aku.. Untuk tempahan untuk kek2 kosong pun makin hari makin bertambah.. mcm kek2 kosong tu aku tak upload la dlm blog ni.. nanti bosan plak visitors tgk..hehehe 

Apa pun... syukur..syukur... alhamdulillah... semoga apa yang aku perolehi skarang ni tak menjadikan aku hamba yang riak..  jauhilah aku dari sifat takbur, sombong, khianat dan rasa2 yang akan menghitamkan hatiku..Jadikan aku hamba Mu yang tahu bersyukur.. kepada kengkawan dan pelanggan2 yang sentiasa menyokong usaha aku.. terima kasih byk2 naa....




No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here