My Followers

March 15, 2010

Kek Fondant Hantaran


Tempahan oleh Kak Noor... minta aku buatkan kek fondant bertemakan merah @ maroon & putih.. kak noor ada tunjukkan sample kek aku yang lepas.. dia nak sebiji cam kek tu.. tapi aku rasa kalau ikut sebiji camtu mcm tak variasi lak kek aku.. so aku buat len sket yang aku rasa lagi cantik dan meriah dari sample kek yang dia tunjuk tu.. heheheh..derhaka tul aku ni... heheheh..jgn marah naaa kak noor...
Sebenarnya kak noor untung sebab kek yang kak noor nak tu kecik aje.. tapi aku tak jumpa loyang kecik tu.. last2 aku buat loyang yg besar skit.. harga sama jer.. takpa..tak kisah pun...janji customer suka... Selalunya kalau kek, aku suka tul letak rama2...kali ni aku letak sepasang burung lak.. nampak comel aje burung tu.. kak noor kata terpulang je kat aku yang mana ok.. aku rasa ok la kot camni..hehehe.. Aku deliver terus ke rumah pengantin sehari sebelum majlis.. Thanks kak noor atas tempahan ni... kalau sudi tempahla lagi..ngeh..ngeh..ngeh...




No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here