My Followers

November 11, 2010

Bola & Barney


Customer baru dari jauh tempah cupcake ni utk birthday anaknya yang pertama. Customer ni namanya Kak Ann, beliau dari Ipoh.. tekejut gak sebab jauh gak la ipoh tu.. tak sempat aku tanya apa2 kak ann dah citer dulu yang dia dpt no fon aku dari farah, ex-housemate aku masa di uitm dulu.. katanya masa birthday anak farah aritu dia ada rasa kek yg aku buat.. tu yg terus order utk birthday anak dia pulak.. Kak ann kata anaknya suka barney dan bola... hmmmm..bola tu takpa, barney tu kena lukis la.. nak cari edible dah tak sempat..so lukis je la.. Dah settle semua, deliver cuppies ni kat pacific, pass kat farah sebab farah every weekend balik ipoh...  Dlm hati aku risau gak sebab anak2 buah aku komen mcm2 bila tgk cuppies ni.. ada kata muka barney tak jadi la.. ada kata simple sgt la... mcm2 bebudak tu complaint... tapi bila sampai kat kak ann, dia kata cuppies ni cantik dan dia suka..terus lega rasanya... heheheh.. Terima kasih byk2 ya kak ann.. hope dapat order dari kak ann lagi ya.. :D

 
 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here