My Followers

October 22, 2011

Dari Zaimah

 Kek dan cupcakes ni ditempah oleh Zaimah dari Junjong, Kulim. Zaimah tempah kek choc moist+strawberry dan stoberi zaimah nak 550gm..dan sesungguhnya aku mmg timbang buah ni sampai cukup2 550gm. Beli sepeket semlm aku tgk 200gm ja yg tertera di setiap pek stoberi tu.. masa hias, tak cukup plak buah ni, so aku tambah lg, buah ni dh jadi dekat 650gm..pd aku biar lebih dari kurang..sebab customer byr aku untuk harga 550gm tu aku tak gamak la nak cut berat stoberi tu dah hias lebih kurang ja..

Cupcake ni untuk hantaran, cupcake vanilla bersaiz m, 25 pcs ni bertemakan biru putih. Alhamdulillah, Zaimah suka kedua2 kek ni. Klu zaimah suka, aku lagi la suka kan... :D
Terima kasih byk2 ya...  ^_^



 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here