My Followers

June 02, 2009

Tart Buah

Memula aku ingatkan org salah number sebab pemanggilnya amoiiii... tanya punya tanya, mmg dia call aku rupanya.. katanya nak order tart buah yg saiz kecik2.. Saja aku tanya mana dpt no fon aku ni.. katanya ada kawan dia (melayu) yg penah order kek dgn aku bagi no fon & blog ni.. dia pun browse le tgk.. Terus rasa nak order tart buah..

Pastu minta aku letak krim coklat byk2.. kastad filling tu lak dia nak sikit ja.. Buah pun dia cuma nak 2 jenis saja iaitu anggur & buah naga yg isinya merah... tapi walaupun permintaan dia mcm byk sebenarnya dia tak cerewet sgt.. lepas dah siap aku terus antar ke bm.

Masa jumpa tu rupanya amoi kecil molek jer.. dan sgt comel & lesung pipit dalam tul.. Peramah orgnya. Aku tanya juga kenapa tak beli tart buah ni kat kedai bakery je.. lagi cepat dari order kat aku yg dok kulim ni... rupanya dia lebih suka order online je.. dan lebih suka air tgn org melayu.. hmmm camtu pulak... Thanks Ai Fen.. next time order lagi ya..

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here