My Followers

August 10, 2010

Kek Birthday

Sebelum entry kek ni diteruskan.. aku ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak kepada semua muslimin dan muslimat.. kepada sesiapa yg kenai aku, aku mohon maaf kalau ada salah dan silap yang aku sengaja atau pun tak.. smoga kita semua dapat menjalani ibadah puasa ni dengan penuh sabar dan mendapat keredhaan Allah swt..

ok, proceed to this cake entry plak yer.. Tempahan ni dari kawan office sempena hari lahir mereka pada hari ni.. hmm sehari sebelum puasa kan.. so dpt la kawan2 lain dapat merasa kek ni termasuk la si tukang buat kek tu.. sapa lagi..?? aku la tu.. ( buruk siku tul kan..) hehehe..  Hairul minta aku buatkan kek yg biasa2 ja dan aisingnya pun nak nipis2.. so inilah yg terhasil.. Hmm.. happy birthday hairul & pn.eo.. semoga panjang umur & murah rezeki la yer..


Kek yang ni pula tempahan dari timbalan pengarah di pejabat aku iaitu pn. norliza sempena hari lahir anaknya.. aku susun coklat m&m di keliling kek supaya nampak lebih ceria.. semoga anak pn.liza suka kek ni.. Terima kasih puan.. :)






No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here