My Followers

October 19, 2010

Hantaran Dari Emi


Salam...
Aduhai...susahnya nak update blog lately ni..tenet ni slalu sgt problem.. tensen jek.. tergendala habih semua keja... pagi ni ok plak tenet ni... so aku kena cepat2 update gambar2 kek / cupcake yg aku dah buat sebelum ni.. Mesti ada customers aku yg tertunggu2 nak tgk kek diorang kan..especially yg order thru email jer.. Aku minta maaf la sebab lambat sgt upload gamba2 ni... mmg tak dpt nak dielakkan la.. jgn marah ya..


ok direct to the point, ni salah satu order yang aku terima a few weeks ago.. Emilia dari Taman Jati, Kulim tempah cupcakes fondant sebagai hantaran pertunangan beliau pada 10.10.10 yang lalu.. ramai kan yang bertunang/nikah pada 10.10.10... tarikh cantik giler.... Emi nak tema putih, hitam dan pink.. Kepada emi, thanks byk2 eh sebab order dgn RUC.. kawen nanti sila la tempah lagi... heheheh






 


 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here