My Followers

October 04, 2010

Kek Hantaran Dari Shikin


 Kek hantaran ni pulak di tempah oleh sahabat baik aku semasa di sekolah menengah dulu.. masa tingkatan 1-3 kelas lain2.. tapi bila masuk vokay yang aku dgn shikin duduk sebelah2 plak dlm kelas.. pastu terus jadi member baik... kek ni shikin order untuk adik ipar dia..minta aising sikit2 ja.. tapi aku rasa aising ni aku lebih sikit je sebab syok plak wat roses ni..dah lama tak wat roses dari buttercream ni.. hehehe... So aku deliver kek ni ke Sg. Ular.. Apa pun thanks shikin order dgn aku...
 
  

1 comment:

  1. tq2 ej..kek hang memang best..aku leh tengok je la ..heheh meleleh gak liur..maklumla tu kek nak bagi kat orang..lain kali aku tempah untuk diri sendiri..hehehehhe

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here