My Followers

January 14, 2009

Power Rangers!!!


Dapat order last minute untuk kek ni.. sebenarnya mmg takdak order masuk pun dan mmg berkira-kira nak tidoq awai sebab badan rasa letih semacam pulak tapi bila customer yg merupakan one of my officer kat ofis ni yg minta tlg buatkan utk anak dia.. mmg tak sampai hati nak tolak.. bila dia kata nak power rangers mula aku rasa dup dap dup dap tapi teringin jugak nak buat.. selepas kata putus dipersetujui bersama, aku start search gambar power rangers ni.. mcm susah ja semua... fuh!! jgn pening pala lagi... search lagi.. akhirnya jumpa gambar ni..yg ku kira mcm senang.. hmm senang jugak la...

Balik dari kerja, relax jap, buat apa yg patut dulu then baru godek2 kat my lil kitchen lah... entah kenapa aku tercuai pulak kali ni.. selalunya proses buat kek ni aku buat hati2 terutama bab telur.. Aku biasanya pecahkan telur sebiji demi sebiji dalam mangkuk yg berasingan dulu sebab takut ada telur busuk.. sebab dah penah terkena.. tiba2 kali ni sejarah berulang pulak.. Dah la aku letak tepung sponge tu 2 peket...(utk 2 biji kek)... dah letak ovallete dan air.. masuk telur yg ke 4 tiba2 kena telur busuk!! aduhhhhhhh naya betoi... terpaksa aku buang semua sekali.. tensen jugak lah tapi salah diri sendiri jugak... Bancuh la skali lagi...huhuhuhuuu...
Akhirnya dpt jugak siapkan kek ni... dan aku mcm selalu tetap tak dpt tdo awai.. ni pun kul 2.30 pagi baru p tdoq sebelah ecah... hmmmm...Zzzzz....
Sekian, untuk today... toche-toche... :)

1 comment:

  1. power rangers tengah beraksi tu......heheh, siap gak kan walaupun kul 2.30 pagi...

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here