My Followers

March 17, 2009

CMC utk Seorang Abah

Aku takdak idea nak letak bunga apa utk majlis hari lahir seorang bapa.. Aku rasa mcm bunga ros tak sesuai plak.. Pk punya pk aku try la buat bunga ni.. sungguh aku takdak idea.. takdan nak refer pun sebab kek ni aku buat express jugak.. ini aje idea yg keluar.. harap2 si abah suka..


Kek ni bukannya utk abah aku sebab abah aku dah meninggal pun.. ni utk abah org lain yg customernya aku sendiri tak tau nama.. ceh apa punya penjual la aku ni.. nama customer pun tak tau.. tapi nak buat camna..mmg aku tak tau sampai sudah pun sebab kek ni diorder melalui miss moon. Kek ni pun diserahkan pada Miss Moon jugak.. Apapun tima kasih pada customer ni sebab order. Utk miss moon pun aku ucapkan toche-toche sebab rekemen aku pada kawan2 dia.

1 comment:

  1. hehehe...okla tu ejay..dimaafkan kalau tak ingat nama sebab dia tak order directly kat awak... lawa kek tu... blh je utk seorang abah... no hal laa..

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here