My Followers

April 20, 2009

Cuppies Mimi

Order dari officer aku utk anaknya.. Gambar ni adalah antara gambar yang terselamat.... tu pun sebab aku emelkan gambar ni kat kawan baik.. pastu ada org pandai2 padam folder gambar dlm pc aku ni.. siap tolong padam skali kat recycle bin tu.. hmmmm cuci bersih abis... baik hati tul... Habih semua gambar2 yg aku baru transfer dari kamera hilang camtu jer.. takpa2..ni pun bukan kali pertama org buat camni kat aku.. well...well..well.... pesan aku pada diri sendiri.. biar org jahat kat kita.. hati kita sendiri kena bersih.. kita jgn buat org k.. hidup ni singkat je..

order ni mmg emergency tul... tinggal beberapa ketika ja sebelum mesin punch card kat luar tu menyanyi... Officer yang order ni kata dia lupa nak order awai.. tapi takpa la.. boleh ja.. dia kata deko camna pun takpa.. cuma nak setiap cuppies tu ada huruf dan number.. Sebenarnya aku kena buat sebiji kek lagi pada hari yang sama.. mmg kalut skit la..sebab nak ligan masa utk p amik ecah kat umah mak aku.. sian dia bila tinggai lama2.. apa pun apa yg org tempah aku dpt siapkan.. ni lah hasilnya...
(gambar kek sebiji lagi tu tak dpt diselamatkan.. :( ... )

Terima kasih Kak Miza.. lain kali order lagi ya..

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here