My Followers

April 22, 2009

Kek Keju Blueberry

Ms.Moon order utk her anniversary yang ke 10. Dia minta aku buatkan 'kek budget' sebab nak makan 2 org jer dgn her beloved darling.. mmg kecik sgt kek ni.. guna loyang pun 6 inci saja.. pastu agak kalut skit time hantar ciskek ni sebab ada family event yang aku perlu turut serta.. sudahnya aku terlupa nak bagi pisau kat ms.moon, mujur dia tak marah.. hehehe... and after a few days ms.moon sent msg thru ym..

"weh, kek ang sedap ar...... mmg bes, nti aku oder len lah, lgpon kan dpt % he......... "dia" mkn ang tau smpai jilat pisau plastik yg aku bwa...... ang xbg aku pisau seb bek aku ada spare kt umah psai aku kn ska mkn kek...... apapon 10q sbb kek ang...... special sgt, g pon "ayat power" ar..... he.......... he........."

To Ms.Moon, Happy Anniversary, semoga cepat2 ke langkah seterusnya ok.. Thanks noo order kek aku.. nanti order ler lagi.. hehehehe

2 comments:

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here