My Followers

January 12, 2010

Blueberry Cheese Cake


Order dari Zuwaidah dari KL untuk kakak tersayang Kak Zaharah di Kulim Hi-Tech.  Mulanya aku nak minta sesapa tolong hantarkan sebab aku keja.. punch card kul 8.. tiba2 takdak sapa plak bleh tlg hantar.. last2 aku antar sendiri pagi2 buta kat tempat kerja kak zaharah ni.. Minta tlg cik abg guard tolong sampaikan kat kak zaharah bila dia masuk ofis nanti.. Tapi bila tgk gaya abg guard tu bawak kotak kek ni.. aku dah susah hati.. seriau ja... mana taknya.. dia punya hayun tangan yg pegang plastik kotak kek tu punya la laju.. Dah la kek tu aku boh fresh cream.. mesti lari dari board sebab kek tu licin.. silap2 bleh tungging terbalik kek tu nanti.. huhuhuhuuuu...

Kul 9 pg camtu aku call kak zaharah, dia bagitau dah dpt kek tu.. harap2 kek tu tak la teruk sgt keadaan dia masa kak zaharah amik... Apapun terima kasih byk2 pada zuwaidah sebab sudi order online dari aku.. :D

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here