My Followers

January 05, 2010

Cuppies Bunga Ros

Tempahan oleh Kak G lagi.. Alhamdulillah..rezeki di tahun baru..

Mengikut kata kak G, cuppies ni untuk dihadiahkan kepada salah seorang staff dia sempena hari lahir staff tu la.. dan kak G bekenan sgt pada entry cuppies hantaran fondant seperti entry yang lepas. Tapi aku cakap mmg la buleh buat cuma fondant ni tak sedap untuk dimakan.. selalunya org tak makan pun.. jadi aku cadangkan buat buttercream je.. gerenti buleh makan.. kalau ikut nak untung.. (walaupun untung ciput jer) aku leh je buat cuppies fondant tu tapi aku lebih suka semua pihak sama rasa..sama untung.. lagipun kak g selalu jugak order dgn aku.. aku cadang pada dia hadiahkan cuppies dgn buttercream je la..  kak g stuju je.. pastu aku titipkan sedikit buah tangan (cuppies ros + anggur) untuk kak g sebab masih sudi (berkali-kali) order dengan aku. Kak G juga order fruit tart mcm biasa.. mmg dia penggemar tart buah.. kebetulan mak aku p cameron highland, aku pesan beli strawberry skali.. kalau ikutkan untuk buah strawberry ni harga dah lain.. sebab buah ni kan mahal sket.. Tapi aku ni jenis tak berkira.. kalau customer suka, customer puas hati dengan apa yg aku buat utk depa.. aku rasa dah cukup lega..

Tima kasih daun keladi nooo kak g...kalau sudi order la lagi dan lagi dan lagi... hehehe

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here