My Followers

December 23, 2010

Berkat Cupcakes

 Assalamualaikum.. Berkat Cupcakes sebanyak 3,750 biji  ni ditempah oleh cikgu Liza. First round tu cikgu minta aku boh semua cupcakes ni dlm kotak, depa nak pack sendiri. Cikgu order adhoc, kelam kabut aku buat.. kek ni tak sempat nak sejuk betul pun lagi masa cikgu minta pass kan kek ni kat dia.. 2nd round tu aku cakap kat cikgu aku nak pack 50 biji per pack nampak cantik sket kek ni nanti.. Kalau cikgu nak pack sikit2 nanti bleh bukak jer pack yg aku buat tu..so kek tak cepat rosak.. cikgu pun setuju jer..senang hati aku.. hehe
 aku pack camni kat cikgu tapi setiap pack ada 50 biji.. yang gambar bawah ni ada 10 biji jer dlm 1 pack.. yg ni aku tak kira..mmg aku bagi lebih kat cikgu.. sebab dia order byk.. aku pun tak berkira sgt.. selalunya dgn customer mmg aku jenis yg jarang berkira.. tambah2 kalau dpt customer yg tak cerewet.. senang nak bekerjasama dgn aku..mmg aku selalu bagi lebih tak kira la sama ada dlm berat kek, hiasan @ bunga2 pada kek, atau aku extrakan apa2 yg boleh.. ni pun rasanya ada la dlm 5 pack aku bagi free kat dia.. Terima kasih cikgu na... :D

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here