My Followers

July 16, 2009

Cream Puff

Mr. Eric selalu tanya bila nak buat cream puff utk dia.. dah lama sgt dok tunggu tapi jawapan aku manjang "tak sempat" atau "nanti ye.." heheheh.. so semlm aku buatkan cream puff ni bukan utk dia aje.. tapi utk Pn. Ti, salah seorang customer tetap aku kat taman sebelah.. Sebab sebelum tu sembang dgn Pn. Ti, so bagitau nak buat cream puff ni utk Mr. Eric, so dia pun nak order skali.. Mlm semlm dlm kul 8.30 semua dah siap.. Aku terus antar kat Pn. Ti, bila anak lelaki dia cakap sedap, Pn. T cakap nak order lagi utk jamu kawan2 ofis pulak.. Lunch hour tadi pun Pn. Ti called bagitau anak2 cakap sedap dan tak puas makan..heheheh..boleh order lagi tul tak..

Pastu hantar cream puff ni kat Mr. Eric pulak.. Bila sampai aje cream puff ni depan mata, Mr. Eric terus ambil 1 dan ngap! Dia cakap 'the taste quite ok' tapi serius tul mukanya.. Dlm hati aku lak.. cuak gak arr.. ada yg tak kena ke.. atau tak sedap ke.. Lewat mlm semlm aku dpt feedback yang Mr. Eric ni makan paling byk.. ngeh..ngeh...ngeh...




Ok, kalau ada sesapa nak order cream puff ni boleh bagitau ye.. Minimum order 50 pcs. Harga pun murah jer.. Cream puff yang aku buat :

- Cream puff kastard

- Cream puff krim coklat

- Cream puff jagung

Mungkin nanti bleh buat perisa lain gak kot.. heheh.. Pilihan di tangan anda.. :D

1 comment:

  1. ejayyyyyyyyyyy!!!!!!! cream puff ni nampak sedap la...terasa di tekak aku ni...nak belajaq buat laaa

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here