My Followers

November 24, 2009

Coklat..oh..coklat!!

Ni keja aku pada ujung minggu yg lepas.. mai try test buat coklat.. hehehehe... org lain (maksud aku bakers lain la.. ) dah lama pandai kan? aku baru nak terhegeh2 nak experimen buat coklat ni... tapi ok la...daripada tak cuba langsung dan daripada dok saja ja pada ujung2 minggu.. ada hasil gak bila bereksperimen dgn coklat ni.. Ecah pun sampai tak larat makan dah coklat2 ni semua... hehehehe..
Kombinasi kaler yg paling aku suka...hehee...
ni strawberry roses yer.. dlm dia ada filling strawberry...

yg ni lak choclate pistachio... tapi 2-3 biji je yg kemas.. yg lain haru sket.. ngeh..ngeh..ngeh..

yg last ni lak choclate mocha... aku paling suka coklat ni sebab rasa dia ada pahit2 skit.. tak la manis sgt.. hehehe..

Selamat menjamu mata ya.. :P

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here