My Followers

December 01, 2009

Fruit Tartlet


Ingat lagi Kak G yang muda belia yang aku crita kat entry lepas tu? haaaaaaa kali ni Kak G order lagi tart buah ni untuk dijadikan hantaran pulak.. Selain dari tart buah ni Kak G order cheese tart, choc tart dgn cuppies juga..nanti aku update ok..

Semua order ni aku hantar hari raya korban yang kedua.. jenuh kak g tunggu aku, awal pagi tu aku berada di tempat korban sebab every year aku dan hubby mmg masuk korban 1 'panggu'.. Mula tu rasa mcm sempat nak jumpa kak g seperti waktu yang dijanjikan, tapi mcm2 hal pulak di jalan.. minta maaf sgt2 naaa kak g, ej terlewat 25 minit.. sian kak g kena tunggu.. :(

Apapun aku mmg cukup2 bersyukur sebab dapat customer yang tak cerewet dan baik mcm kak g ni.. dan ramai juga customer aku yg sebenarnya tak cerewet..mudah untuk berurusan dengan depa semua.. Terima kasih byk2 atas sokongan anda semua ye..


2 comments:

  1. You are doing such a wonderful work. Congratulations! Happy Holidays!

    ReplyDelete
  2. Sedapnya sedapnyaaaaaaaa memang suka fruit tartlet!

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here