My Followers

April 04, 2011

Kek2 Birthday

 Choc moist cake bajet.. ija order on behalf kawan dia.. ija ni kira regular customer la.. walaupun minta kek bajet yg anggarannya lebih kurang setengah kilo.. tapi cmc aku ni beratnya lebih dari 1.3kg per resepi.. so half resepi pun lebih dari setengah kilo dah.. tapi aku lebihkan lagi kek ni..tak la kecik sgt.. sebab aku bukan la penjual yg berkira sgt.. asalkan customer suka... aku pun gumbira.. jd kepada my dear customers.. hangpa kena paham, kek ni sekilo lebih.. kalau dah hias, tambahan plak yg nak bunga byk2 tu.. kadang2 kek ni jadi dekat2 2kg..sebab tu harganya mahai skit.. Klu beli dari kedai, kalau nak kek 1kg, cuba balik timbang, campur dgn aising semua ngam2 1kg.. kalau nak kek yg 500gm @ 1/2kg.. mmg org kedai akan buat ngam2 tu gak.. klu kek besday yg span tu bunga pun cuma 2 kuntum jer.. so harap my dear customers paham..sebab kalau hangpa tak berkira sgt, aku laaaaaaagggiiiiiii tak berkira sebenarnya.. kadang2 aku bagi jer extra cuppies atau extra gram (berat) untuk kek2 yg aku buat..   Apapun Thank you ija.. dan thank you utk kawan ija jugak ya..

 Ben 10 ni utk aidid.. ibunya Nana Caldina yg dulunya customer, pastu jadi rakan fb dan sekarang ni boleh dikatakan merangkap best friend jugak la kan.. minta aku buatkan choc moist 2kg utk birthday anaknya.. nak celebrate kat skolah Pasti... memandangkan anak aku pun skolah situ dan anak2 angkat aku pun ramai yg skolah situ aku buat kek ni 2.5kg.. hope budak2 tu suka... :D
Happy Birthday Aidid, semoga jadi anak yg soleh ok.. :D


 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here