My Followers

May 31, 2011

Bakul Hantaran

 Badan tak brapa sihat.. byk hari betul aku mc.. ni pun rasa gagah2 ja masuk ofis.. terlambat update gambar2 baru dlm blog ni... maaf ya kepada pengunjung setia blog ni..asek tgk entry lama je ye... ( eh ada ke pengunjung setia? prasan lak ek.. huhuhuu )

Ok bakul pastri ni ditempah oleh kawan baik aku, Umi Hanim.. nak letak apam dot2 di dalamnya..harap2 umi suka la noo dgn bakui ni walaupun ada jalinan yg agak jarang kat bakul tu... huhuhuu.. anyway, tima kasih byk2 umi sebab pecayakan aku utk buat bakoi ni kat hang... :D

 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here