My Followers

February 09, 2010

Kek Merah Jambu Untukmu

Assalamualaikum..hai... ni sambungan crita tempahan dari Kak Noor di Sg. Petani tu.. Selain dari cuppies hantaran di previous entry, kak noor tempah sebiji kek hantaran bertemakan merah jambu & putih.  Design untuk kek ni mengikut design yang kak noor nak.. Memandangkan ada beberapa biji ceri yang masih berbaki, aku selitkan jugak di celah2 bunga tu..heheehee..  Harap2 menepati citarasa la yer..
 
Selain kek hantaran, kak noor jugak telah menempah 1 set cuppies (25 pcs) juga bertemakan warna merah jambu.. design pulak nak flowery.. Apa pun, terima kasih byk2 pada kak noor sekeluarga yang terpaksa amik semua kek ni di depan masjid.. Hmm.. aku tak tau dah nak cari jalan ke umah kak noor..huhuhuhuuu..



No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here