My Followers

February 07, 2010

Pinky

Tempahan dari Kak Noor yang berada di Sg. Petani.. Kalau ikut seperti yang dibincangkan, Kak Noor nak datang ambil sendiri kek2 ni.. tapi jumat petang tu aku call bagitau kak noor yang aku kan hantar kek ni ke sana.. so takyah susah2 dia mai sini. Tentang kos pengangkutan..??  hmmm..percuma saja sebab kebetulan aku ada hal.. jadi aku tak kenakan sebarang kos pun.. Aku deliver kek ni malam dlm kul 11 camtu baru sampai kat dia.. maaf ye kak atas setiap kesulitan..

Kak Noor order 2 set cupcakes dan sebiji kek bertunang.. semua nak pink color... hmmmmm so sejuk mata memandang kaler nih..hehehe.. yg lain2 aku update esok.. insya'allah.. sebab lani dah ngantuk sgt2..





No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here