My Followers

February 01, 2011

4 Tier Wedding Cake

 Kek perkahwinan 4 tingkat ni untuk Alvin dan pasangannya Belinder.. Aku menggunakan fresh roses & fresh strawberries untuk hiasannya..Aku menggunakan 50 kuntum bunga ros dan 1kg strawberry untuk kek ni.  Dlm byk2 ros ni, aku perasan terselit 2 kuntum bunga ros berwarna light purple.. hmm yg tu terus anak dara aku chup dulu.. letak dlm bilik tdo dia.. hehe.. Mmg agak penat buat kek ni, dan walaupun bagi aku kuntuman ros tu tak mencukupi untuk mengikut design yg telah aku lakar, tapi still not bad kan.. nampak cantik juga di pandangan mata aku.. hehe
1st tier : choc moist cake layer with butter cake
2nd tier : marble rainbow cake
3rd tier :  choc moist cake
4th tier : orange moist butter cake



 Alvinder & Belinder



 

1 comment:

  1. salam kak, utk yang ni brape harga dia? majlis perkahwinan saya 8 julai ni kat kulim. boleh send msg kat hp saya balik tak? 0149307103.. nak tau utk 3 tier, 2 tier skali.

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here