My Followers

February 20, 2011

Choc Moist Cake

 Kek ni sepatutnya untuk ibu mertua wati, tapi disebabkan ibu mertuanya balik kg, jd wati minta kek ni dihantar kepada adiknya di kota kenari kulim.. Kek ni beratnya 800gm..

Mulanya aku buat roses dengan susunan love dengan wording birthday di tengah2 roses tu, tapi oleh kerana wati minta aku tukar wording sampai 3 kali, aku terpaksa angkat roses2 tu, padam tulisan dan lepa topping coklat (ganache) dan betulkan sedikit wording tu sbyk 3 kali jugak.. huhuhuu..tapi aku tak marah pun, dah permintaan customer kan.. aku tak berkira sgt..  roses pun kena buat lain sebab yg mula tu dah tak leh pakai.. tapi kali ketiga tu aku tgk kek dah makin comot lak, icing pun dah tinggal skit sgt, nak bancuh lagi mmg tak sempat sebab aku ada hal nak kluar.. last2 aku terpandang hiasan bunga sakura di satu sudut dinding umah aku.. aku tak la ikut sebiji2 design bunga tu.. tapi lebih kurang la.. hehehe.. hopefully wati suka.. Thanks wati..

 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here