My Followers

August 03, 2009

Di hari lahir Huda...



Regular customer, kak su order untuk birthday anak dia yg comel dan ala2 minah saleh rambutnya iaitu Huda.. mmg aku geram dgn budak kecik ni.. comel tul.. putih gebu dgn pipi seketul lak tu.. geram..geram.. mcm nak angkut bawak balik ja budak kecik tu.. hehehe.. Kak su order kek birthday, cuppies dan cream puff. Sebenarnya cuppies tu kak su order 2 set tapi ada miscommunication, aku terbuat 1 set ja..huhuhuhuhu.... Kak su ajak aku makan nasi minyak skali kat umah dia, tapi aku malu la plak.. sebab sebatang kara ja kat situ.. aisya pun tak ikut.. jadi aku balik sebelum nasi sampai.. sori ya kak su, mmg segan la.. nanti raya kak su buat nasi best2 skit kami p makan ok.. hehehe.. Untuk feedback kek yg besar tu kak su kata tak berapa best sebab dia agak berderai bila dipotong.. aku pun heran gak.. adakah kerana aku menukar jenis tepung? atau adunan tu kurang air walaupun aku rasa aku dah lebihkan air masa mengadunkan kek tu? atau tersilap teknik kat mana2? hmmm kena buat post-mortem ni.. Sori la kak su naa, sebab kek tu hangsuiiiiiiiiiiiiiiii plak... untuk feedback cuppies, mula-mula tgk cuppies kak su kata 'cantiknyaaa....' pastu esok tu kak su sms bgtau cc tu marvelous & sedap.. mmg suka bila kak su puas hati dgn cuppies tapi aku tetap tak puas hati sebab kek sebiji tu berderai... hmmmmmmmmmm....


No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here