My Followers

August 17, 2009

Advance Besday Kapis..

salam... farah dari kl order utk besday adiknya yang juga bernama farah di Baling, Kedah.
Sepatutnya kapis ni dihantar pada hari Rabu tapi memandangkan adik farah ni kena p kursus, jadi farah minta kek ni dihantar ke ofis adiknya pada hari ini.. iaitu hari isnin. Tapi disebabkan tukang antar ada hal pada hari tersebut dan cuma boleh hantar kapis ni pada hari ahad iaitu semlm jadi aku minta kebenaran farah utk hantar kapis ni smlm.. Hmm seb baik farah setuju.. Sebenarnya tukang antar aku tu tak tau kat mana rumah adik farah ni.. fening gak aku... camna nak tolong dia ek... last2 baru teringat aku ada member kat tempat tu, lepas bincang dgn member, dia tunggu kat 7E di pekan Baling tu.. so member aku tu tunjukkan kat tukang antar ni rumah adik farah.. Hmmm kebetulan member aku tu lak setaman dgn adik farah.. selang 2 lorang jer.. hmmm selamat.... selamat... :D


Terima kasih ye farah.. it's so nice to know u.. sungguh mesra dan sgt tak cerewet ok.. :D

Untuk seketika waktu, aku agak busy memproses gambar convo customer di usm baru2 ni.. jumpa lagi..

1 comment:

  1. Ejay...so sweet design cuppies niiee...comey ja bunga tuuu

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here