My Followers

September 11, 2010

Happy Birthday

 Kek birthday baby Haiqal yang cute ni ditempah oleh mamanya..  Mama Haiqal minta aku hantarkan di Tmn Keranji, Kulim pada hari raya pertama di sebelah malam.. tapi disebabkan aku sgt sibuk dengan tempahan2 kek lain, aku minta jasa baik husband tolong hantarkan kek ni..nasib baik sebab en.hubby tak cakap byk..terus capai kek dan kunci keta.. fuhhh selamat den.. kalau aku sendiri yang kena anta time tu.. dah sah2 kena tinggai kek yang masih berbaki di dlm oven tu.. silap2 hangit terus oven tu.. huhuhuhuuu..  Mama Haiqal minta kek span oren dgn gamba haiqal bersama kartun kegemaran ramai iaitu upin ipin.. Aku harap mama haiqal suka dengan kek ni.. Terima kasih ye..  :D






No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here