My Followers

May 16, 2010

Happy Birthday to all..


Comei dak baby ni? baby ni namanya Muslihah, ibu dgn abah dia tempah kek ni sempena hari lahirnya yang pertama.. kira dah cukup setahun ler usia baby ni...hehehe.. Ibu Muslihah request kek coklat dan hiasan lak nak buat strawberry, tapi abah Muslihah plak kata takyah stoberi2 semua tu.. buat simple2 ja.. memandangkan yang keluarkan duit utk kek ni abah Muslihah jadi aku pun boh gambar Muslihah saja la.. tak boh la buah stoberi tu.. heheheheh... abah muslihah datang amik kek ni di umah.. hmmmm dah selamat dah satu bab...  Apa pun tima kasih pada Zam & Norul yang sudi order dengan RUC nooo.. :D


Kek yang kedua pula ditempah oleh Pn. Azura untuk dibawa pulang ke SP. Katanya nak celebrate beramai2 kat kg.. Pn. Azura tempah kek choclate moist, dan minta deco paling simple ja.. dan kalau boleh tak mau aising byk2 sgt.. hmmmmmm lagi senang keja aku.. heheheh..
Alamak...terbancuh buttercream kuning ni byk plak... taruk ja la kan.. heheheh... selesai bab kedua.. Thanks ya Pn. Azura.. :D
 ok bab yang ketiga plak.. kek yang ditempah oleh Kak G untuk dibawa ke sekolah anakandanya.. Nak celebrate ramai2 dgn kengkawan di skolah.. hmmmm ..kek ni kek span coklat ja.. tapi aku letak topping coklat & buttercream sebagai hiasan sampingan.. kek ni aku buat paling akhir dan siap pada jam 6.15 pagi.. fuhhhhhhhhhhhh berpinau mata den...  apa pun, aku happy sebab dapat siapkan untuk customer2 aku ni... Thanks kak G... tunggu kek 18hb ni lak yer..


THANK YOU VERY MUCH TO : ZAM, NORUL, PN.AZURA AND KAK G..
 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here