My Followers

May 20, 2010

Kek Birthday & Hari Guru

Salam.. harap semua pengunjung2 blog ni sihat2 dan ceria selalu.. Tima kasih kerana masih lagi sudi untuk berkunjung ke blog saya yang tak seberapa ni.. harap kengkawan semua akan terus berkunjung ke blog ini.. tanpa anda siapalah saya kan...hehehehe

Kali ni saya upload beberapa gambar kek yang dah saya buat dan dah deliver kesemuanya smlm.. 3 biji kek ni ditempah oleh pensyarah di tempat saya bekerja.. iaitu En. At sempena hari lahir anaknya. Nak celebrate kat sekolah dgn cikgu dan rakan2.. Mulanya ketiga-tiga kek ni en. at minta aku tulis 'slmt hari jadi',  pastu ptg smlm en. at kata yg 1 lagi tu letak slmt hari guru lak.. oooooooooo betul la kan..hari guru baru je lepas aritu.. tapi tak salah kalau sambut skali lagi kan.. hehehe..

untuk kek2 kali ni aku hias simple2 ja.. ishhh tapi aku rasa bukan kali ni ja.. mungkin tempahan2 yang akan datang pun aku deco simple camni gak.. sebab tak byk masa yang aku habiskan untuk hias kek camni.. lagipun aku mmg agak sibuk dengan tempahan2 harian terutamanya tempahan untuk kek2 bajet.. harap para pelanggan aku faham la ye... tapi kalau nak aku hias lebih2 pun boleh.. bagitau ja... insya'allah aku akan buat mengikut kehendak pelanggan-pelanggan kesayanganku... hehehe..




Kek yang last ni ditempah oleh student kami.. untuk majlis perpisahan teman rapat depa.. students ni minta aku buatkan kek yang penuh dgn warna pink.. tapi aku plak rasa kalau semuanya warna pink pun nampak mcm tak kena.. jadi aku kombinasikan pink ni dgn putih..baru rasa mcm terserlah warna pink tu kan..


maaf la.. tulisan aku ni mmg buruk sikit.. tak tau ler camna nak repair gerakan tangan/jari ni bagi tulisan jadi cantik2 sikit.. huhuhuhuuu.....


No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here