My Followers

November 22, 2010

Kek


 2 biji kek ni ditempah oleh Su Nad.. last minit order untuk anaknya yg grad kindergarten.. sebiji kek utk cikgu dan sebiji lagi untuk anaknya yg comel iaitu airyn.. su minta kek yang simple2 jer.. harap2 su suka la ye..

 Kek marble ni pula ditempah oleh Mira.. dia minta 2 biji gak..katanya senang nak bagi kat mak sendiri 1, dan mak mertua 1.. ada gak kek marble yang beratnya 1kg yang aku buat skali dgn kek marble kecik ni..yang tu ditempah oleh pelanggan tetap aku iaitu kak zee untuk raya aji baru ni.. pagi2 raya aku dah deliver kat umah diorang.. hehehe
 Yang ni lak ditempah oleh kawan lama.. fiza a.k.a nugget..

 Kek choc moist simple ni ditempah oleh Cikgu Nurul..yang ni mamanya pula nak mkn..hehehe..

untuk semua pelanggan yang menempah dengan RUC kali ni...sekali lagi aku ucapkan terima kasih byk2..

2 comments:

  1. salam..nk tnya bp harga kek marble 1kg?kalau kek marble kecil bp harga?

    ReplyDelete
  2. as salam..
    kek marble 1kg rm38..yg kecik plak rm12.
    tq..

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here