My Followers

November 23, 2010

Untuk Perkahwinan

Salam.. kali ni aku dpt tempahan dari rakan fb..iaitu pasangan haslina & izwan.. mereka minta aku buatkan sebiji kek coklat moist, 1 set fondant cupcakes untuk hantaran dan 12 pcs cupcakes bersaiz L untuk diletakkan di atas meja pengantin... malangnya, gambar cupcakes yg 12 pcs tu aku lupa nak snap..hmmm..kalau haslina sempat amik gambar cuppies tu nanti aku copy dari fb dia.. dan tepek di sini kemudian..hehehe..Pasangan pengantin ni minta aku buatkan kek dan cupcake ni dengan warna tema mereka iaitu pink, putih dan merah.. jadi aku harap mereka suka la dgn kek2 ni.. untuk ina & wan, kak ucapkan selamat pengantin baru, semoga kekal hingga ke akhir hayat ya.. ^_^

 

 

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here