My Followers

June 03, 2009

Bakul Bunga untuk Sis Zeti

Pelanggan tetap kak Zeti order bakul bunga lak kali ni.. nak bakul putih + pink.. dlm bakul ni ada kek marble kegemaran dia.. aku rasa kek ni lah antara kek yg terpantas aku siapkan tatariasnya.. amik masa 40 minit saja.. utk aku mmg cepat la.. org lain yg lebih mahir mesti la lebih pantas dari aku kan..hehehe.. Kek ni aku bakar sebelah malam.. esok tu baru aku aisingkan kek ni.. dan aku cuba buat secepat yg boleh sebab ai'sya tgh demam dan sedang menunggu aku kat umah mak.. aku dah janji dgn dia nak balik cepat.. lepas siap terus antar ke rumah kak zeti di taman sebelah tu je..

Sampai ja aku kat umah mak, ada sms masuk.. rupanya dari kak zeti.. katanya..
"Ej, cake sodap. Cantik pulak tu.. Yum yum"
Tapi aku tak reply sebab kredit abih.. heheheh.. thanks daun keladi kak zeti.

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here