My Followers

June 21, 2009

Elmo & Tweety

2 biji kek ni tempahan dari cikgu sekolah rendah dublin. Last minute order gak ni.. Memula ingat nak letak piping jelly je kat tweety ni.. tapi terlupa dah habih stok plak.. warna dengan buttercream ja lah.. Bila pandang betoi2 Tweety ni mcm kena curah dgn asid je kan? hehehe..


Elmo ni tgh diet sebab tu nmpak dia kurus sket skarang.. hehehehe.. Tima kasih ya cikgu.. lain kali order la lagi.. :D

4 comments:

  1. lama tak singgah sini..come elmo ngan tweety... ej boleh share ke tulis tu...freehand ke ada guna apa????

    ReplyDelete
  2. lawak arr bonda neh... elmo tuh pekena jus diet mate 5 kot sbb tu dah kurus sket ha.. hehehe

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here