My Followers

February 11, 2009

Gambar Pengantin

Akhirnya selesai jugak aku settle semua gambar2 pengantin ni.. dah siap cuci dan dah siap susun dlm album.. fuhhh lega... lepas ni kalau ada org nak hire aku untuk ambil gambar, buleh la contact aku ok.. tapi aku masih baru dlm bidang ni.. byk lagi yg perlu aku belajar..hihihiii..






2 comments:

  1. hang ni sumer profession hang nak sapu...tak reti dok diam tul lah kawan aku..

    ReplyDelete
  2. ej, cayalah bukan takat pandai baking, amik gambar pun terer ha...cantik foto yg ej amik nih.

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here