My Followers

February 23, 2009

Kapis Ijau Kunin

Tempahan diterima dari kak su.. customer tetap yg tak byk songeh... kalau jumpa dia mesti meleret menyembang lama2.. yg tukang ajak sembang tu aku lah.. teruk kan.. tapi aku suka sembang dgn dia.. ramah.. hehehe.. kak su order nak kek mcm yg dulu juga cuma tukaq kaler.. dulu order kuning dgn oren..kali ni nak hijau dgn kuning.. nak rumput dan swirl.. dan aku murah hati tepek bunga2 gumpaste tu.. esoknya kak su sms, deko rumput tu mcm cendoiii... hahahha... minta maaf la kak su.. dah order deko camtu..chek buat camtu la.. hahaha betoi bendoi la katakan... apa pun toche-toche kak su.. next time order lagi ek...

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Cuppies

Sepintas Lalu

get this widget here