My Followers

January 09, 2009

Happy Birthday Aidil

Ini namanya kek choclate moist gunung berapi meletup!! Sebab apa dia nama camtu? sebab kek ni aku terlebih kacau sampai dia naik membumbung dan merekah2 di puncaknya.. hahahha.. pastu terpaksa la cover dgn buah strawberry. First time aku terjumpa buah strawberry ni kat pasar malam di celah2 timbunan limau madu yg mini2 tu.. Dan rasa dia mmg manis.. tak masam sgt mcm yg biasa aku beli di carrefour atau hypermarket lain.. Kalau tau manis camtu aku beli 2-3 pack lagi.. heheheh..



9 Januari - Aidil genap 9 tahun.. masa p umah mak, dia kalut mai kat keta..belum sempat nak turun keta dia dah mai sengeh2 bagitau "maksu, hari ni birthday abg!" Aku lak dgn muka blur buat2 tak tau pun dan aku kata aku tak ingat pun besday dia arini.. Padahal kek dia dah siap pun cuma tak bawak ja...nak buat surprise.. Ayaq muka dia tetiba berubah..nampak mcm sedih ja.. tapi aku buat dek ja.. tak wish apa pun.. buat besa ja.. dia terus kluar p padang permainan..
Pada sebelah malamnya pulak aku p umah mak skali.. kali ni mmg aku bawak kek ni.. Aidil mmg happy sgt, mungkin dia ingat aku dah lupa birthday dia agak sebelum ni.. don't worry la.. insya'Allah maksu tak lupa birthday anak menakan maksu yg macho ni.. hihihihiii..


Ai'sya yang sibuk nak berposing skali dgn birthday boy!! hahahhaa....


HAPPY BIRTHDAY AIDIL !!
Maksu doakan Aidil jadi anak yang soleh, berjaya dan berguna untuk mama & abah dan jugak untuk agama, bangsa dan negara!!

No comments:

Post a Comment

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here