My Followers

January 29, 2009

Selamat Pengantin Baru

Aku telah diberi mandat oleh pengantin perempuan untuk membuat kek sempena acara potong-memotong kek. Memula mmg nak buat kek buttercream tapi bila memikirkan tak ramai yg suka makan aising dan pengantin perempuan ni suka makan coklat jadi aku buatkan kek choc moist dan disaluti dgn ganache yg tebai... aku pecaya, bukan pengantin ja suka, mesti para tetamu pun teruja nak telan sama.. hehehe..

Untuk kek hantaran fondant ni pulak ditempah oleh pengantin lelaki sehari sebelum majlis depa... katanya tak cukup satu hantaran.. sib baik kek kawen depa dah siap awal2 pagi lagi.. jadi masih ada masa untuk buat kek fondant ni..
25.1.2009 / Baling, Kedah.
Mandat yang kedua plak aku diminta oleh pengantin perempuan untuk 'menembak' gambar pasangan pengantin ni pada hari berbahagia depa.. memandangkan aku pun mmg cuti pada hari tersebut jadi aku setuju aje..

Selamat Pengantin Baru.. Semoga bahagia dan selalu diberkati Allah...

1 comment:

  1. alam.... ej... wow owwww... !!! very nice ... cantik nye kek fondant dan ke choc awak ni ...... terpegun saya tengok

    Kak Daalia
    http://lea-oven.blogspot.com/

    ReplyDelete

Slide 1

Slide 2

Slide 3

Sepintas Lalu

get this widget here